Dofollow – dlaczego zaimplementowałem

Od dziś na tym blogu każdy komentarz posiada atrybut dofollow. A może ściślej – linki nie mają doklejanego rel=”nofollow”, dodatkowy atrybut robiłby niepotrzebny śmietnik – ponieważ nieotagowane w ten sposób komentarze domyślnie są dofollow. Czytaj dalej „Dofollow – dlaczego zaimplementowałem”

Sprawdź czy Twoja strona nie jest zawirusowana

Dzisiaj wchodząc na pewnego dość popularnego bloga ujrzałem komunikat od AVG, że na stronie wykryto zagrożenie, którym jest Exploit Blackhole Kit (według raportu AVG to najczęściej wykrywane zagrożenie). Blog prowadzony jest na WordPress, co pokazuje, że nieprawidłowo zabezpieczony blog może być podatny na infekcje złośliwym kodem. Czytaj dalej „Sprawdź czy Twoja strona nie jest zawirusowana”

Google Currents – jak zdobyć nowych czytelników

Każdy kto pisze bloga lub serwis cyklicznie aktualizowany szuka miejsca gdzie może się zareklamować i przedstawić swoje treści czytelnikom. Sposobów jest na to wiele – można uruchomić kanał RSS, można udostępnić zapisy na listę subskrypcyjną i informować czytelników o nowych wpisach. Można też dodać swoją witrynę do czytnika prasy na urządzenia mobilne – o, np. do Google Currents :) Czytaj dalej „Google Currents – jak zdobyć nowych czytelników”

Mikroformaty i mikrodane – po co?

Jeśli zajmujesz się tworzeniem stron www i podchodzisz do tego poważnie, a nowe technologie są dla Ciebie ciekawostką, którą warto wdrażać to na pewno spodobają Ci się mikroformaty i mikrodane. Przygotowując ten wpis i optymalizując go pod kątem SEO narzędzie do badania słów kluczowych Google pokazuje tragicznie małe zainteresowanie tymi znacznikami. Być może na tym blogu w przyszłości uruchomię nową kategorię w całości poświęconą temu zagadnieniu, ale teraz planuję kilka wpisów wyjaśniających najbardziej podstawowe sprawy. Czytaj dalej „Mikroformaty i mikrodane – po co?”

Dlaczego warto korzystać z GWT

Aplikacja Google Webmasters Tools, znana również w polskiej wersji jako Narzędzia dla webmasterów to genialna pomoc w pozycjonowaniu witryny internetowej, jak i narzędzie do badania pracy włożonej w prowadzenie strony. Na jej użyteczność wskazuje to, że jest wydana przez Google, czyli informacje mamy bezpośrednio z wyszukiwarki, oraz wiele innych. Czytaj dalej „Dlaczego warto korzystać z GWT”